Tuesday, November 3, 2009

all about us..

kisah bermula,,,,,

time tu ak
u tnggu stu band nie dngn2 kru2 rtm msok apartment aku,,,diorang de bwt stu prog,,,,smpai je diorang aku trus tnjukkan apartment,,,msing2 angkat barang,,,aku pn tertanye,,mane stu artisnye,,,,msing2 bwt hal masing,,,,disebabkan aku x kenal band nie,,aku bwt tatw je la,,,,..

esokknye,bermula la prog diorang,,,aku bwt kt ladang teh,,,smntare kru2 setkan tempat,,aku sempat la sembang2 dngn diorang,,,dlm mse yg sme,,aku trcari la,,mne stu artisnye,,,aku semb
ng dngn sorang mamat nie,,,baik punye sembang,,aku tnyer,,abg nie kamera men ke??dye pn ckp,,x la,,,abg voklis couple band tak berlagak lngsung,,,bwt hal sndri je,,,,n ,mase nie,,,ya allah,,,terkejutnye aku,,,,malu pn ade,,,,xku bley x tau dye artisnye,,,bukn ape,,mamat nie cool sngt,,x tu jugk dye kenalkn shahrin,ariana awang n dye,,,tu la couple band,,,terkedu aku tngok,,,,rupenye dyorang artisnye,,,simple,,cool,,mesra,,,x sombong,,tu yang penting....


tngok2 aksi diorang sumenye slumber,,,tros trang aku ckp,,aku memng x minat indie band
nie,,,tpi bile da tngok group couple nie,,tertarik plak,,bile dngr lgu dyorang,,layan jugk,,slow2 aku minat,,skang tros minat,,,karekter diorang sumenye simple2,giler2,,sesuai dngn remaja2 nie,,,n aku hrp la sume band2 indie nie,,de personaliti mcm couple band..aku respect couple band,,,

akhir kate,,hope couple kekalkan renta
k cool korang,,,sorng2 aku respect,,,korang yg bwt aku minat indie band,,,,

1 comment: